Konsumentservice

Vi har samlat vanligt förekommande frågor. Om du inte kunde hitta ett svar på din fråga, vänligen kontakta oss via feedbackformuläret!

Fyll i formuläret noggrant. Om din feedback gäller en felaktig produkt,

  • bifoga ett foto av felet och förpackningen så att bäst före-märkningen är fullt synligt
  • vid feedback om lösgodis, skicka in en bild av felet och lösgodispåsens prislapp

För att vi ska kunna behandla din feedback vid produktfel behöver vi få en inskickad bild.

Spara alltid den felaktiga produkten och dess förpackning tills vi kontaktar dig. Vid behov ber vi dig att skicka produkten till oss.

Vi skickar eventuell ersättning efter att ha behandlat feedbacken.

Om du vill skicka ett brev till oss, är vår adress:

KUNDRETUR 600188
Cloetta Suomi Oy
PB 406
20101 ÅBO

 

Cloetta betalar portot för din räkning, så det krävs ingen stämpel. Vänligen ange också dina egna kontaktuppgifter.

Vi försöker att svara på den feedback som kommer via feedbackformuläret så snabbt som möjligt, vanligtvis inom fem arbetsdagar. Om ditt ärende är brådskande, vänligen kontakta oss per telefon: 010 303 4662 (vardagar från kl. 10 till 14). Lämna ett meddelande om ditt samtal inte besvaras direkt!

Priset för samtal från fast telefon och mobiltelefon är 8,35 cent/samtal + 16,69 cent/min (inkl. moms 24 %).

Dataskyddsbeskrivning 

Kom ihåg att bifoga bilder på produkten och förpackningen. Spara produkten och dess förpackning tills vi kontaktar dig.