Kuluttajapalvelu
Olemme keränneet usein kysytyt kysymykset sinua varten. Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi, olethan meihin yhteydessä palautelomakkeella!
Täytä lomake huolellisesti. Mikäli palautteesi koskee virheellistä tuotetta,
- liitä mukaan valokuva virheestä sekä pakkauksesta siten, että parasta ennen -merkintä näkyy kokonaan
- irtomakeisia koskevassa palautteessa lähetä kuva virheestä ja irtomakeispussin vaakatarrasta
Emme voi käsitellä virheellistä tuotetta koskevaa palautetta ilman kuvaa ja joissakin tapauksissa ilman näytettä.
Säilytä virheellinen tuote pakkauksineen aina yhteydenottoomme asti. Pyydämme tarvittaessa lähettämään tuotteen meille.
Mahdollisen korvauksen lähetämme käsiteltyämme palautteen.
Mikäli haluat lähettää meille kirjepostia, osoitteemme on:
ASIAKASPALAUTUS 600188
Cloetta Suomi Oy
PL 406
20101 TURKU
Cloetta maksaa postimaksun puolestasi eli postimerkkiä ei tarvita. Laitathan mukaan myös omat yhteystietosi.
Palautelomakkeen kautta tuleviin yhteydenottoihin pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian, normaalisti viiden työpäivän kuluessa. Mikäli asiasi on erittäin kiireellinen, niin otathan yhteyttä puhelimitse puh. 010 303 4662 (ma, ke ja pe klo 13–15). Jätäthän soittopyynnön, jos puheluusi ei heti vastata!
Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min (sis. alv 24 %).
Muistithan liittää kuvat tuotteesta ja pakkauksesta. Säilytä tuote pakkauksineen yhteydenottoomme asti.